פייסבוק מאפשרת לראשונה פרסום בדף הבית בישראל

הרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק הכריזה על הוספת שטחי פרסום חדשים בדף הבית של האתר עם יכולות פרסום חכמות ויעילות המתאימות לפרסום ממוקד ברשת חברתית.



פייסבוק מינתה את חברת אורידיאן מקבוצת Ybrant Digital כמשווקת יחידה בישראל של אפיק הפרסום של פייסבוק בדף הבית. אורידיאן שיווקה עד היום מודעות מילים בפייסבוק והיחידה ששיווקה פרסום באמצעות באנרים בפייסבוק וכעת קיבלה הרחבה משמעותית של שטחי הפרסום המשווקים ללקוחות בישראל.



זוהי הפעם הראשונה שפייסבוק מאפשר פרסום מסחרי בדף הבית. הפרסום בפייסבוק מתוכנן להניב למפרסמים מקסימום תוצאות ברשת חברתית והידוק הקשר שבין המותג לבין הגולש. פרסום בדף הבית מניב חשיפה בולטת ואפקטיבית למותגים המפרסמים בו, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של פייסבוק, אשר ממזערים הפרעה למשתמש בעת הגלישה.



גופים וארגונים המפרסמים בפייסבוק יכולים ליצור קישורים מהפרסום בפייסבוק לא רק לאתר החברה, כי אם גם לעמוד "אוהדים" Fans של החברה בפייסבוק, טופס התעניינות כחלק מאתר פייסבוק, או לאפליקציה שפיתח המפרסם על גבי הפלטפורמה של פייסבוק ובכך להגיע באופן ממוקד לקהל המגלה התענייניות במותג עצמו. בנוסף, יכול המפרסם לבצע פילוח של קהל המטרה שייחשף לפרסום על פי נתונים כמו: גיל, מין, מקום מגורים, תאריך לידה, מצב משפחתי ועוד.



עבור הקהל הישראלי מדובר באפשרות להרחיב את הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם ,באתר המדורג במקום השלישי בקרב אתרי התוכן לאחר וואלה ו- YNET בפער ניכר משאר אתרי האינטרנט בישראל ( עפ"י נתוני סקר TIM)



בימים אלו מעלה אורידיאן לאויר קמפיינים ראשונים של לקוחות ישראלים בעמוד הבית.



אורידיאן משמשת מזה מספר שנים כמשווקת מדית פרסום מתקדמת באתר פייסבוק באמצעות פרסום מודעות מילים (Adwords) והיא היחידה המציעה לשוק הישראלי פרסום באמצעות באנרים באתר.



השילוב בין שלושת אפיקי הפרסום תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וטכניקות אופטימיזציה מיוחדות שברשות החברה מאפשר לבצע פרסום חכם ברשת חברתית ובכך למקסם את השקעתו של המפרסם.



בישראל קיימים למעלה מ- 1.7 מליון גולשים פעילים בפייסבוק. האתר מדורג בחמישיית האתרים המובילים בישראל וכיוצא מכך כמובן מוביל בפער ניכר את רשימת הרשתות החברתיות בארץ. שיעור הביקורים באתר הוא למעלה מ- 50% חשיפה יומית. קהל הגולשים בפייסבוק הוא נחשב למוביל דעה, צעיר, אינטראקטיבי וטרנדי. כיום כולל האתר למעלה מ- 56,000 אפליקציות שונות ומגוונות ואין ספור אופציות תוכן ותחומי עניין כגון: סדרות טלויזיה, מחאות חברתיות, אופנה, כנסים ואירעוים, רכילות, צ'טים, בלוגים, לימודים ועוד. זמן השהיה באתר פייסבוק נחשב ארוך במיוחד – כ- 23.8 דקות בממוצע".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)