פיליפס ואלקטרה סחר, מעלות בימים אלה, קמפיין תדמיתי בהפקת משרד הפרסום "גלר נסיס Leo Burnett", למסיר השיער שהושק לאחרונה בישראל – "סטינל אייס". הסיסמה המלווה את הקמפיין הינה "סטינל אייס- מקפיא את הכאב". היקף ההשקעה כ-300 אלף דולר.
הקמפיין החדש מציג נשים המסירות שיער מרגליהן ועושות עוויות של כאב בזמן ההסרה. הפתרון: מסיר השיער החדש, סטינל אייס היחיד עם מצנן העור הייחודי שמתחבר בקליק ומקפיא את הכאב .ברקע נראית אישה מחייכת בזמן השימוש בסטינל אייס.
הקמפיין ממשיך ומחזק את המסר השיווקי של פיליפס Sense & Simplicity"" – "פשוט והגיוני" ובבסיסו הרעיון שהמוצר (טכנולוגיה) נועד לשרת את הצרכן וככזה עליו להיות מתקדם ביותר ועם זאת אינטואיטיבי, פשוט, קל לשימוש ועונה בצורה האופטימאלית על צרכיו הישירים של המשתמש.
הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובעיתונות.