סרטון הפרסומת לתוכנית שיחות לחו"ל 'Global Pass' של פלאפון, שהושק במרץ אשתקד באמצעות משרד הפרסום 'אדלר חומסקי', עלה לשלב הגמר בתחרות הבינלאומית היוקרתית – One Show, שתתקיים ב- 10 במאי בארצות הברית. סרטון הפרסומת יתחרה בקטגוריית 'עיצוב הפקה' מול מועמדים חזקים ממדינות שונות בעולם.
One Show היא אחת מ-4 תחרויות הפרסום הבינלאומיות היוקרתיות ביותר בעולם (עם פסטיבל קאן, AD&D, CLIO) ונערכת זו השנה ה-35. התחרות נחשבת למובילה בארה"ב ומודדת ומקדמת מצוינות, חדשנות והישגיות בפרסום, עיצוב ומיתוג. התחרות נוסדה על ידי One Club, עמותה בינלאומית, בה חברים משרדי פרסום מכל העולם. בכל שנה נשלחות לתחרות יותר מ-18,000 עבודות מ-60 מדינות מרחבי העולם, הנשפטות על ידי חבר שופטים בינלאומי המורכב ממנהלי קריאייטיב, קופירייטרים וארט-דירקטורים זוכי פרסים בינלאומיים, הבוחרים כ-500 מועמדים סופיים לתחרות.
סרטון הפרסומת, המציג את התוכנית הייחודית לנוסעים לחו"ל של פלאפון GLOBAL PASS, ממשיך את קו הפנטזיה והעולם האחר של סרטי הרשת החדשה. הסרטון צולם בדרום אפריקה, בוים על ידי אלי סברדלוב, הופק על ידי מולה הפקות ועוצב בעבודת פוסט בגראויטי. בסרט נראים שני צבאות, אדומים וכחולים, אשר נראה שהם נערכים לקרב זה מול זה. הם מכוונים מכונות ליריית כדורי צמר אחד מול השני, כאשר כל צבא ממוקם ביבשת אחרת. בהינתן האות, נורים כדורי הצמר מיבשת אחת אל השנייה, דבר המאפשר קירוב היבשות עד כדי מיזוגן, וכתוצאה מכך איחוד בין שני הצבאות, המתחבקים בסופו של דבר.