בתחרות הקמפיינים הבינלאומית שנערכה ע"י חברת מדיה קום העולמית, זכה קמפיין "פיירי" של פרוקטר & גמבל לציון לשבח בעקבות השילוב המוצלח בין חברות הפרסום: "אדלר חומסקי & ורשבסקי" ו- "לעומק התודעה" שבמסגרתו יצרו הדמיה של כיור מלא בכלים מלוכלכים על גבי מראות בשירותי מסעדות נבחרות בפריסה ארצית.
הקמפיין לווה בכותרת "אחרי הכל, לא כל יום אוכלים בחוץ" כאשר לצד הכיור הוצב בקבוק פיירי עם פקק פיפטה ייחודי שבא להמחיש את העוצמה של כל טיפה וטיפה של פיירי, כל זאת במסגרת ובקבוקי קמפיין הקילומטרז' של המותג שנמצא כרגע באוויר.
זיו פופלובסקי מנכ"ל ובעלים של "לעומק התודעה" : אנחנו שמחים שנפל בחלקנו האפשרות להיות חלק מקמפיין מסוג זה ולשתף פעולה עם "אדלר חומסקי & ורשבסקי". אנו מתרגשים על הזכייה בתחרות ובכך מוכיחים כי נקודות לא שגרתיות לפרסום ממוקד לקהל יעד מוגדר זה הוא שמביא לנתחי שוק מרשימים אלה. על החברות הללו להמשיך בקו פרסומי זה ולחזק את הפניה הפרסומית לצעירים בשפה שלהם ומקומות שבהם הם מבלים את תרבות הפנאי שלהם."