קופצת לעוד עונה: מיכל ינאי תמשיך להוביל את קמפיין הפרסום של רשת Jump

השחקנית הבינלאומית וכוכבת הטלוויזיה מיכל ינאי, תמשיך לשמש כפרזנטורית של רשת Jump ועתידה להוביל את קמפיין החברה לעונת אביב-קיץ 2007. מיכל ינאי מיוצגת בסוכנות לוק.



הקמפיין, אשר יצטלם בימים הקרובים, יכלול צילומי קטלוג, סרטון טלוויזיה, מודעות פרסום, אינטרנט, שלטי חוצות באמצעות יהושוע TBWA, ויחסי ציבור באמצעות זאביק דרור יחסי ציבור.



מנחם קופיץ, מנכ"ל ובעלי Jump: "בעקבות הצלחת החיבור בין Jump לבין מיכל ינאי, הכוכבת נבחרה להוביל את הקמפיין שלנו עונה נוספת. ינאי מייצגת נשיות והגשמה עצמית ומביאה עימה מלבד יופי ישראלי גם ניחוח בינלאומי".



חברת Jump הישראלית הינה בבעלותו הפרטית של מנחם קופיץ והוקמה בשנת 1981. הרשת מגלגלת כ- 150 מיליון שקל בשנה ומועסקים בה 80 עובדים בייצור ולוגיסטיקה ועוד 180 עובדים ברשת החנויות. הרשת מונה כעת 56 סניפים בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)