חברת אנרג'ייזר משיקה את קיר הפייסבוק הגדול בעולם עם השפן של אנרג'ייזר תחת הסיסמא KEEP GOING בעלות של כחצי מיליון ₪. הקיר באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן, נישא לגובה 15 מ' ורוחב של 5 מטרים, יושק על בניין בפינת הרחובות אבן-גבירול צייטלין תל אביב למשך כשבועיים.
מטרת החברה היא לחשוף את הצרכן הישראלי למותג לערכיו ולתמהיל המוצרים הרחב שהוא מציע עבורו.
קיר הפייסבוק הגדול בעולם, מגבה את המהפכה שעובר המותג המוכר לצרכן הישראלי ממותג סוללות, למותג טכנולוגיה מתקדם בינלאומי המציע מטריית מוצרים רחבה הכוללת פיתוחים טכנולוגיים כסוללות ליתיום למכשירים צורכי אנרגיה כטלפונים סלולאריים, מצלמות דיגיטאליות, מכשירי GPS, מחשבים ניידים.
דמות השפן של אנרג'ייזר תעמוד במרכז הקמפיין עם הסיסמא KEEP GOING ובתוך כך יתקיים גם קמפיין בפייסבוק של השפן של אנרג'ייזר ובו תתקיים תחרות 'לייקים' במסגרתה יוגרלו מכשירי iPad .
גיל ישראלי, מנכ"ל igil, יבואנית אנרג'ייזר: "אנרג'ייזר הינו המותג הבינלאומי המוביל בתחומו בכל קנה מידה, אשר מאגד תחתיו מטריית מוצרים רחבה ומתקדמת. מטרת הקמפיין שבמרכזו קיר הפייסבוק של השפן, היא לחשוף את הצרכן הישראלי למגוון המוצרים הרחב של החברה, תוך כדי שימוש בקיר הפייסבוק כפלטפורמה למשוב מיידי לגבי הפעילות הייחודית שלנו. מצאנו לנכון לחבר את אנרג'ייזר לפייסבוק ולמדיה חדשנית כביטוי למובילות, חדשנות, אנרגיה בלתי פוסקת וקידמה. אנו מכוונים להכנסת קיר אנרג'ייזר לספר השיאים של גינס"
אילון זרמון מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן: "קיר הפייסבוק הגדול בעולם של אנרג'ייזר, מציג פעילות פרסומית פורצת דרך, העושה שימוש חדש במדיה החברתית. המהלך מחבר לראשונה בין המציאות לוירטואליות, שעד כה היו נפרדים ומוציא את הוירטואליות ל'רחוב', לעיני כולם.
בקמפיין הנוכחי החלטנו לתת דגש לדמות השפן המוכר והאהוב המזוהה עם חברת אנרג'ייזר בעולם כולו. אנו מאמינים שהציבור הישראלי יתחבר לפעילות האינטראקטיבית ולאפשרות לעדכן סטטוסים ותמונות בדף הפייסבוק של השפן של אנרג'ייזר בכיכר רבין".