רשת מלונות קלאב הוטל יזמה שיתוף פעולה עם המכללה למינהל ומכללת נתניה, ופרויקט הגמר של הסטודנטים במגמות שיווק ופרסום למעשה היה קמפיין תקשורת שיווקית עבור קלאב הוטל.
הפרוייקט נערך כתחרות שבה השתתפו 5 צוותים של סטודנטים שעליהם הוטלה המשימה להכין אסטרטגיה שיווקית וקמפיין פרסומי מקיף שכלל רדיו אינטרנט שילוט חוצות ומודעות.
הזוכות בתחרות הן סיון קמין וליזה יאנקיבר מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל שהגישו קמפיין מעמיק ומקיף העונה על צרכי הרשת- התייחס לנקודות החולשה של הרשת ומינף את הנקודות החזקות שבה.
השימוש ברעיונות של הקמפיין הזוכה בפרט וברעיונות של חלק מהמציגים של שאר הקמפיינים יבוא לידי ביטוי מעבר לגבולות התחרות. ובנוסף, רשת מלונות קלאב הוטל תסייע ותאפשר למועמדים פוטנציאלים מתוך הסטודנטים תפקידים במחלקות השיווק והניהול של הרשת.
השופטים בתחרות מנכ"ל רשת מלונות קלאב הוטל, רוני פיבקו; אבירם בלזר, בלזר יח"צ; גדעון בריקמן מפרסום בריקמן ומנהל השיווק של הרשת ניר גלבוע.
מר גדעון בריקמן הבעלים של משרד הפרסום בריקמן משתף: "שני הצדדים נהנו מהשיתוף פעולה, לסטודנטים ניתנה ההזדמנות להתנסות בפרוייקט "על אמת" וקלאב הוטל נהנתה מרעיונות שיווקיים מקוריים וטריים של הסטודנטים".
רוני פיבקו מנכ"ל הרשת: "לאור ההצלחה ההדדית קלאב הוטל מרחיבה את השיתוף פעולה לאוניברסיטאות ולמכללות נוספות".