קמפיין פרסומי ראשון מסוגו ינסה להניע את משתמשי הסלולארי לשמור מספר טלפון בזכרון


איזה אות תזכה לכבוד לארח בזכרונה פעמים רבות יותר את מספר הטלפון המקוצר של שירות המוניות הארצי טלטקסי.



טלטקסי-2400* היא החברה הראשונה בארץ שבחרה בקמפיין sms חסר תקדים בהיקפו, רק כדי להניע כמה שיותר משתמשים לשמור מספר טלפון מקוצר בזכרון של מכשירי הטלפון הסלולארי.



במהלך קמפיין הפרסום יוצא הדופן ישוגרו כ- 2.5 מיליון הודעות SMS למכשירי הטלפון הסלולאריים עם המלצה לשמור את מספר הטלפון 2400* בזכרון. "2400* – שירות המוניות הארצי טלטקסי. מספר טלפון שכדאי לשמור. חייגו מכל מקום בארץ ותגיעו לתחנת מוניות קרובה" – לשון ההודעה.




"על פי הנתונים שבידינו, מרבית ההזמנות הטלפוניות של מוניות מתבצעות מטלפונים ביתיים, למרות שהשימוש בסלולארי הפך נפוץ יותר ויותר", אומר מנכ"ל טלטקסי, דוד בנינו, "אנו מאמינים שהבטחת נגישות וזמינות מספר הטלפון של טלטקסי בזכרון של מכשירי הטלפון הסלולארי תעודד הזמנת מוניות גם בדרכים באמצעות הטלפון הסלולארי".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)