קמפיין AMBIENT חדשני של חברת ניאופרם יעלה באמצעות חברת לעומק התודעה



חברת ניאופרם, נציגת דורקס בישראל יוצאת בקמפיין AMBIENT חדשני למותג play heat – ג'ל סיכוך מתחמם, המעניק תחושת חום נעימה ומעצים את ההנאה המינית. הקמפיין עולה באמצעות חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35.


לראשונה בישראל, מנצלת חברה מסחרית את מייבשי הידיים החשמליים במקומות הבילוי כפלטפורמה פרסומית. על ידי שימוש במרחב ציבורי קיים להמחשה מיידית את יתרונו של המוצר play heat. מייבשי הידיים המוצבים במועדונים ובבתי הקפה המובילים בישראל הולבשו בכיסויים תחת הסלוגן: "לחימום האוירה".


*מנתוני סקר הסקס השנתי של חברת דורקס העולמית עולה כי אחת משלוש הדרכים לגיוון בחיי המין הינה שימוש בג'ל סיכוך, כ- 30% מכלל הנסקרים ציינו כי השתמשו בג'ל סיכוך במהלך קיום יחסי מין, 62% מהניו זילנדים משתמשים בחומרי סיכוך, לעומת 28% מהישראלים.



הראל בראודה מנהל מותג דורקס: "השימוש המקורי בפלטפורמה פרסומית כל כך ייחודית הוא המשך למסורת רבת שנים שגיבשה דורקס בקמפיינים פרסומיים קריאטיביים וחדשניים". זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "אנחנו מקווים להעניק לקהל שנחשף לפעילות ייחודית זו זיכרון נעים עם המפגש הראשון במוצר play heat".



הקמפיין יעלה השבוע בבתי קפה ומועדונים המובילים ברחבי הארץ למשך שלושה חודשים והינו חלק מקמפיין תדמיתי של המותג Durex play heat


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)