תקציב הפרסום של קניון ארנה המתחדש, בבעלות חברת "מנופים פיננסים" שבשליטת ג'קי בן זקן ואברהם נניקשוילי, יטופל על-ידי משרד הפרסום "ענבר/מרחב/שקד". היקף תקציב הפרסום של הקניון לשנת 2008 יעמוד על כ- 6 מיליון ₪.
חברת "מנופים פיננסים" אשר רכשה את קניון ארנה רק לפני כחצי שנה, שכרה את שירותי משרד הפרסום לקראת שינוי הקונספט והשקת המיתוג החדש של הקניון. ממנופים נמסר כי "החברה בחרה במשרד הפרסום "ענבר/מרחב/שקד" על סמך היכולות הקריאטיביות, היצירתיות, החדשנות והנועזות של המשרד." במסגרת המיתוג החדש, שכרה לאחרונה החברה גם את שירותי משרד יחסי הציבור, "דבי תקשורת", בבעלותו של משה דבי.
בני חליף, מנכ"ל קניון ארנה: "קניון ארנה יעבור בשנת 2008 שינויי מהותי שמתחיל בשינויים במבנה אשר יהפכו את הקניון לידידותי ומתבטא בעיקר בשינוי תמהיל מקיף שיכלול חילוף חנויות, "רענון" חנויות קיימות והכנסת חנויות קונספט המתאימות למיתוג המחודש של הקניון. ההערכות הן כי היקף ההשקעה במיתוג יגיע לכ– 65 מליון ש"ח בשנה הקרובה.
קניון ארנה הוא אחד מהקניונים הגדולים בארץ. הקניון משתרע על פני שטח של כ-106,000 מ"ר, וכולל 135 חנויות מסעדות ובתי קפה ומכיל 1,438 מקומות חניה.
תקציב ארנה אשר נחשב ליוקרתי במיוחד מצטרף בזאת ללקוחות ענבר מרחב שקד הקיימים אשר עליהם נמנים: אקסלנס נשואה, ניסאן, אוויס, שילב, מחסני תאורה, דיאדורה (מקבוצת MGS), אוניברסיטת דרבי, MONDAY, קינוחי עדן, ערוץ 9, הצורפים ועוד.
מאז הצטרפותם של ספי שקד ורובי ניסן למשרד הפרסום לפני כשנתיים, עלה המשרד בדירוג יפעת ממקום 55 למקום 18 בדירוג המשרדים.
כמו כן, כפי שפורסם לאחרונה, במסגרת היערכות המשרד להיקפי הפעילות החדשים, לאחרונה הצטרפה אליו יעל ביגון – בעברה מנהלת מח' הפרומו של רשת וסמנכ"לית התפעול במשרד הפרסום ראובני פרידן – לתפקיד מנכ"לית המשרד.