רז מאירמן נבחר להוביל את קמפיין קיץ 2008 של מותג האופנה הבינלאומי CELIO*

הדוגמן רז מאירמן שנבחר לאחרונה להנחות את תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון" נבחר כפרזנטור קמפיין קיץ 09 בישראל של מותג האופנה הבינלאומי CELIO*.


מאירמן שימש ככתב לענייני תרבות בחדשות HOT וככתב שטח בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". מאירמן מוכר כדוגמן בינלאומי שהוביל קמפיינים בינלאומיים, ומשמש כיום כעורך דין בשוק הפרטי בתחום הקניין הרוחני.


עבור קמפיין CELIO* יקבל מאירמן כ-300,000 ₪ למשך שנה.


שגיב שקד, מנכ"לית CELIO* ישראל מוסרת בתגובה לבחירה:"celio* פונה לגברים בגילאי 25-35 איכותיים, בטוחים בעצמם, בעלי סגנון עדכני, סולידי, לא צעקני ולא מתאמץ. רז מאירמן הולם את ערכי המותג של celio* ומשקף נאמנה את קהל היעד של המותג".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349