הדוגמן רז מאירמן שנבחר לאחרונה להנחות את תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון" נבחר כפרזנטור קמפיין קיץ 09 בישראל של מותג האופנה הבינלאומי CELIO*.
מאירמן שימש ככתב לענייני תרבות בחדשות HOT וככתב שטח בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". מאירמן מוכר כדוגמן בינלאומי שהוביל קמפיינים בינלאומיים, ומשמש כיום כעורך דין בשוק הפרטי בתחום הקניין הרוחני.
עבור קמפיין CELIO* יקבל מאירמן כ-300,000 ₪ למשך שנה.
שגיב שקד, מנכ"לית CELIO* ישראל מוסרת בתגובה לבחירה:"celio* פונה לגברים בגילאי 25-35 איכותיים, בטוחים בעצמם, בעלי סגנון עדכני, סולידי, לא צעקני ולא מתאמץ. רז מאירמן הולם את ערכי המותג של celio* ומשקף נאמנה את קהל היעד של המותג".