רמי יהושע, הבעלים של משרד הפרסום יהושע TBWA יזם קמפיין פרסום שבא להתריע בפני תופעת העלייה במספר המשתמטים משירות צבאי- קמפיין שמטרתו להחזיר את הכבוד והגאווה לנוער להתגייס לצה"ל ולמנוע את המגמה של "אני משתמט מצה"ל- שיחקתי אותה!" .
הקמפיין הוא קמפיין שאין לו כל קשר לשלטונות צה"ל, למוסדות המדינה, המימון שלו לא בא מהממסד, אלא מתרומות של אנשי עסקים מובילים במשק ושל כלי התקשורת שגם הם נתנו את חלקם לנושא.
תקציב הקמפיין מוערך בכ-5 מליון ש"ח.
הקמפיין יכלול שני מישורים : מישור פירסומי של למעלה מ-1000 אוטובוסים עם שילוט, טלויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט, לצד מוצרי קד"מ כגון צמידים לידיים עם הכותרת "מתגייסים אחד למען השני", פלאיירים ועוד, וקמפיין יחסי ציבור שיובל ע"י צבי וילדר הבעלים של משרד "וילדר יחסי ציבור" (בהתנדבות) שיכלול סדרת ראיונות בתכניות בטלויזיה, כתבות בעיתונות והרבה יחסי ציבור באתרי האינטרנט.
רמי יהושע וצבי וילדר מסרו היום כי ההחלטה להרתם לנושא בהתנדבות מלאה נובעת גם מסיבות אישיות לצד האידאולוגיה. בימים אלה התגייס בנו של רמי יהושוע לצה"ל ובנו של צבי וילדר יתגייס בעוד מספר חודשים. סיסמת הקמפיין- "ישראלי אמיתי לא משתמט".