בעקבות פתיחת סניף חדש של הרשת במתחם שוק הפשפשים, קיבלה הרשת החלטה לצאת בקמפיין פרסומי ענק ומושקע באזור ת"א רבתי, לרבות הפרסום בפריסה הארצית. הקמפיין יכלול קמפיין אוטובוסים רחב, פרסום במקומוני האזור, פרסום אינטרנטי בפייסבוק, ג'ינגלים ותוכן שיווקי בתחנת הרדיו האזורית 102FM
לדברי מנהלת השיווק של הרשת, ליאת אורבך: "לאחרונה פתחנו חנות רשת חדשה במתחם שוק הפשפשים, המתפרסת על כ- 160 מ' ומהווה כפיילוט לנראות החדשה של רשת חנויות העין השלישית. כמו כן, בימים אלו חוזר רחוב שנקין המיתולוגי לקדמותו, זאת לאחר שיפוץ ממושך ונרחב של עריית ת"א ואנו רואים בכך הזדמנות לחזור לפעילות של הרשת בת"א ואף להגדילה. הקמפיין יהיה מסיבי וממוקד, ויעלה במדיות השונות ליצירת חשיפה מירבית".
הזמרת והשחקנית דנה עדיני מובילה את קמפיין סתיו-חורף 2013. את הקמפיין ילווה משרד היח"צ רוז רוה ומשרד הקריאייטיב סטודיו קרנף.