דלק ישראל משיקה פעילות מובייל חדשנית – "שקשק ת'חברים שלך", לרגל השקת מנות ומשקאות "טעמי הקיץ" המרעננים מבית קפה ג'ו. במסגרת הפעילות המשתמש מכין שייק צונן וירטואלי ושולח לחבר קופון למימוש שייק פירות, "סמודיס" של קפה ג'ו, ברשת חנויות הנוחות "מנטה"במתנה. פעילות המובייל "שקשק ת'חברים שלך", הינה פעילות מובייל חווייתית, חדשנית ומפנקת שפותחה באמצעות RON&DEBBY דיגיטל. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום באפליקציות המובייל הישראליות המובילות, באפליקציית הפסייבוק במובייל ובאפליקציות בינלאומיות בהיקף השעה כולל של כ – 200,000 ₪.
גיא אדרי, מנהל שיווק בקבוצת דלק: "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלנו להוביל את קמעונאות הדרכים בישראל אנו משקעים משאבים רבים בחדשנות שיווקית, לרגל השקת קולקציית טעמי הקיץ של קפה ג'ו ברשת חנויות הנוחות "מנטה" בחרנו להביא את החדשנות השיווקית גם למובייל במטרה להעצים חווית הצרכן. הפעילות במובייל הינה פעילות ייחודית המשלבת לראשונה חוויית משחק לצד שליחת הודעות ויראליות מפתיעות ובכך מאפשרת למשתמש לפנק את הקרובים אליו, בחינם, במשקאות קיץ ייחודיים ואיכותיים בטעמי פירות, מבית קפה ג'ו, ברשת חנויות הנוחות "מנטה".
הגולש מכין את השייק האהוב על חברו – גורר את הפירות הרלוונטיים לשייקר וירטואלי, משקשק פיזית את הסמארטפון לקבלת משקה סמודיס טעים ומרענן. ברגע שהשייק מוכן, שולחים לחבר בהודעת טקסט קופון למימוש, עם אופציית ניווט לסניף "מנטה" הקרוב.