רשת GOLBARY מאחדת כוחות: מירי בוהדנה ואילנית לוי יחד בקמפיין החורף של החברה
הקמפיין בתקציב של חצי מיליון דולר. רשת ,GOLBARY מרשתות האופנה הגדולות בארץ ממשיכה להשקיע בשחקניות הרכש הייצוגי ומגייסת להובלת קמפיין החורף, את שתי כוכבות העל והחברות הטובות מירי בוהדנה ואילנית לוי.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גדי אדר THINK DESIGN, יעלה בתקציב של חצי מיליון דולר ויכלול סרטון טלויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות ויחסי ציבור. לפרזנטוריות תשלם GOLBARY 100 אלף דולר לעונה.
מהחברה נמסר היום כי "כזכור, שיתוף הפעולה עם בוהדנה כפרזנטורית של החברה החל לפני שלוש שנים וזכה להצלחה רבה, דבר שהביא את החברה להמשיך את הקשר עמה גם ל-5 העונות הבאות. השנה, בשל הריונה של בוהדנה, נבחרה אילנית לוי, מלכת היופי לשעבר וחברתה הקרובה של בוהדנה, להיות מחליפתה בקמפיין הקיץ, קמפיין שזכה גם הוא להצלחה רבה ולתגובות חיוביות ביותר בקרב הלקוחות".
ב-4 השנים האחרונות מיתגה הרשת את עצמה כרשת מובילה בתחום ההלבשה הנשית ועד סוף שנת 2007 תמנה "גולברי" 32 סניפים.