רשת TOGO המונה כיום 47 סניפים העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום גולן נהרדעא, לאחר שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום ירקוני. בימים אלה מעלה רשת נעלי TOGO קמפיין רחב היקף, שיכלול שילוט חוצות ועיתונות, בהשקעה של כ- 2 מליון ₪.
מהחברה נמסר כי הקמפיין, תחת הקונספט: "I HAVE TO GO" , מציג יריעה אופנתית חדשנית של הרשת ויתרכז בהצגת המגוון והמבחר של קבוצות הנעליים בקולקציה החדשה אשר מגיעות מעולמות צבע ואווירה שונים. הקמפיין משלב טרנדים משנות ה- 40 בהשראה של בריז'יט בורדו.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO : "העונה הקודמת הוכיחה לנו כי קארין מגריזו היא בחירה מושלמת כפרזנטורית רשת נעלי TOGO. היא משדרת אופנתיות, נשיות , נגישות וכמובן ישראליות ואילו ערכים עימם מזוהה הרשת. ההצלחה הגדולה של TOGO והעלייה המגמתית במכירות בעונה הקודמת הביאו אותנו להחלטה לבחור שוב בקארין המהווה את הפנים הנכונות ליצוג המותג."
חברת TOGO נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. עד סוף שנת 2008 צופה החברה פריסה של כ -60 סניפים ברחבי הארץ.