שחקן חדש בזירת הפרסום האינטרנטית. קבוצת אלפא-נומריקס הכוללת כ- 30 אתרי אינטרנט תהפוך את האתרים שבבעלותה לרשת בוטיק לפרסום באינטרנט, תחת השם MassMedia. האתרים ברשת MassMedia נהנים מתעבורה חודשית של כמיליון גולשים (יוניקים) ומועדון לקוחות המונה כ- 400,000 איש. הרשת תציע פרסום ממוקד באמצעות באנרים וניוזלטרים לקהלי יעד מפולחים ע"פ מיקום גיאוגרפי, מין, מצב משפחתי, גיל והעדפות.
למנהלת מערך הפרסום של MassMedia מונתה בתיה קניפל אורני (30), ששימשה קודם לכן כסמנכ"ל חברת IAB המתמחה בתוכן סלולארי, מנהלת מחלקת הצ'אטים בחברת טלליין וכמנהלת תוכן באתרי אינטרנט שונים. לדברי אורני, ההערכה היא כי הכנסות הרשת מפרסום במהלך השנה הראשונה להפעלתה יעמדו על כחצי מיליון $.
"יתרונה של MassMedia הוא באיכות החשיפה – אומרת אורני – אנחנו נתפור חליפות פרסום לקהלי יעד מוגדרים ומפולחים באינטרנט. מבחינת עלות תועלת וחשיפה לקהלי יעד ממוקדים – יהיה לרשת שלנו יתרון לא מבוטל על פני פרסומים מבוססי כמות".
קבוצת MassMedia כוללת אתרים כמו: www.stars.co.il – פורטל מיסטיקה בשיתוף אסטרולוגים ידועים www.jokes.co.il – אתר הבדיחות הישראלי, www.a.co.il – אינדקס אתרים ושימושון, www.dreams.co.il – מילון החלומות השלם לפתרון חלומות באופן אישי ועוד.