שירותי בריאות כללית מתלבשת על הגלויה של שלי

חברת 'הגלויה של שלי' יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם קמפיין אינטרנטי ויראלי של שירותי בריאות כללית. על גבי מאות מתקני הגלויה של שלי ברחבי הארץ יעלו בימים הקרובים כ- 100 אלף גלויות אינטראקטיביות של שירותי בריאות כללית, המזמינות את הציבור להיפרד מהסיגריות בדרך הומוריסטית. היקף הקמפיין מוערך ב- 30 אלף דולר.



במרכז הקמפיין השיווקי, אשר נוצר על ידי משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל, עומדת דמות פיקטיבית של סיגריה אנושית אשר נזרקה ונשארה בודדה לאחר שאהובה לקח חלק בסדנת הגמילה מעישון של הכללית. המהלך הויראלי מתרחש באינטרנט, כאשר הגלויות משמשות כמעין הזמנה, וקוראות לציבור לקחת חלק בקמפיין ולשמוע את ספורה המלא של סיגי באתר האינטרנט שלה, להיפרד מהסיגריה באמצעות הערכה שבגלויה ולהעלות לאתר האינטרנט את סרטון הפרידה שיצרו בעצמם.



הגלויות הופקו במתכונת גלויות הרכבה מתוחכמות והומוריסטיות שיוצרות בעצם ערכת פרידה מסיגי שלך. הגלויה מספרת את סיפורה של סיגי באמצעות פוסט פרידה עצוב במיוחד, ומכילה בתוכה חומרים לערכת פרידה מסיגי, מעמד לסיגריה, בגדי קרטון בהם ניתן להלביש את הסיגריה ופאת קרטון בלונדינית הניתנת להרכבה על הסיגריה. לזה מצטרפים רעיונות למשפטי פרידה מהסיגריה כמו לדוגמא "החברים שלי כבר לא סובלים אותך", "השארת אותי עם טעם רע" ועוד. הקוראים מוזמנים להלביש את הסיגריה האחרונה שלהם, לבחור משפט פרידה, לצלם את סרט הפרידה האישי ולהעלות אותו לאתר של סיגי.



גיא אבן, מנהל תקשורת שיווקית בשירותי בריאות כללית, מסר כי: "סיגי טבק חיה אמנם באינטרנט אבל הגלויות האינטראקטיביות מאפשרות לנו להגיע לקהל היעד במוקדי הבילוי שהפכו להיות מאוד רלוונטיים למסרים להפסקת עישון בשל החוק החדש. הגלויות מאפשרות לנו להציע לכל אחד להפוך את הסיגריה האישית שלו לסיגי טבק, לייצר סרטי גולשים ולהעלות אותם לאתר האינטרנט של סיגי. הכוח של הגלויות הוא ביכולת לחבר בין הקהל לאתר האינטרנט, הן מביאות עולם מוחשי של מגע ומזמינות את הקהל לקחת חלק בקמפיין המתנהל באינטרנט."



שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי ציינה כי: "נקודת החוזק המרכזית של מדיית הפרסום בגלויות באה לידי ביטוי במגע שיוצר המסר עם קהל היעד במוקדי הבילוי והפנאי ברחבי הארץ. קמפיין הכללית עולה על רקע החוק החדש האוסר עישון במקומות בילוי, ולכן הוא רלוונטי יותר מתמיד. בנוסף, הוא פוגע בול בקהל היעד של צעירים בגילאי 18-35, בליינים אשר מושפעים מהחוק החדש אשר נמצא על סדר היום שלהם שיחות בנושא עישון. באמצעות קריאייטיב הומוריסטי פורץ דרך, מעודדת הגלויה מעורבות אישית של הקהל ואין לי ספק שהיא תיחטף מהמתקנים במהירות ותהפוך לשיחת היום במוקדי הבילוי"

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)