שירלי בוגנים עוברת מ"פמינה" לאיל מקיאג'

שירלי בוגנים, שליוותה את חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" כ- 3 שנים ואף כיכבה בסרטון הפרסומת הראשון של החברה, שיצא תחת הסלוגן "פמינה- השינוי מתחיל מבפנים" והציג את תעשיית האופנה "לפני ומאחורי הקלעים", עוברת לאיל מקיאג' שם תוביל את קמפיין החורף הקרוב.



דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל חברת "פמינה", מוסר: "החלטנו להיפרד משירלי בוגנים לאחר 3 שנים מוצלחות מאוד ובהרבה אהבה. אנו מודים לשירלי על השירות המצויין שהיא העניקה לנו ורואים בה בחירה מוצלחת בחיבור למותג שלנו. במסגרת המעבר למשרד הפרסום "ברונקנר-נטע-יער", ותהליך הרעיון שאנו מתכננים לקראת הקמפיין הקרוב, החלטנו לחפש פנים חדשות למותג שלנו שייצגו את הדרך החדשה לקראתה אנו הולכים".



שירלי בוגנים נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של איל-מקיאג'. בוגנים תוביל את קמפיין החורף של איל מקיאג' תמורת 25,000 דולרים.



חנוך רידר וגלית ורטהיים בעלי חברת איל-מקיאג': "כחברה המובילה בתחומה, שמחנו לצרף למשפחתנו את שירלי בוגנים, המייצגת בעינינו את אידאל היופי הקלאסי – ישראלי ובינלאומי , המשדר את איכויות מותג איל מקיאג' "

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)