שיר אלמליח ומאור בוזגלו נבחרו כפרזנטורים למותג לי קופר

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל כ 100 אלף ₪, עבור קמפיין אביב קיץ 2017.



הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום החדש של המותג לי קופר "לעומק התודעה", שהחליף את משרד הפרסום "ענבר מרחב". הקמפיין החדש שיעלה בתקציב של 4 מיליון ₪ יכלול בין היתר סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.



לדברי סיגל כספי, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "בחרנו בשיר אלמליח ומאור בוזגלו להוביל את הקמפיין כי יש להם את הלוק, הסטייל, והאטיטיוד הנכונים והם מתאימים לאסטרטגיה השיווקית הכוללת של המותג לי קופר.



לדבריה: "מאור ושיר הם הדבר הכי חם בשוק כרגע, עם מעריצים רבים שעוקבים אחריהם ברשתות החברתיות. מאור בוזגלו מייצג את הגבר הישראלי החדש, המטרוסקסואל, שמקפיד על הטוטל לוק שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז. שיר אלמליח מאוד מודעת לעצמה, לא מתפשרת על הפרטים הקטנים ומתאימה בדיוק לאמירה הסקסית של הקולקציה החדשה של לי קופר".



בתור אהובי הקהל ובזכות האיכויות שהם מביאים עמם מצאנו אותם כמתאימים ביותר להוות פרזנטורים של המותג לי קופר, שיציגו את כל ההפתעות שלנו לגברים ולנשים בקולקציית אביב קיץ 2017."




אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)