שיתוף פעולה בין תחרות פרסי ה- Effie, "הבצפר" וחברת המדיה JCDecaux ישראל.
שלושת הגופים הסכימו על שיתוף פעולה לקראת טקס הכרזת הזוכים בתחרות פרסי ה– Effie, שיתקיים השנה ב- 21 ביוני.
לפי ההסכם, יעצבו תלמידי "הבצפר" (בית ספר למקצועות הפרסום) מודעות פרסומת לקראת תחרות ה- Effie. חברת המדיה JCDecaux, המחזיקה כ- 2,500 מיקומי שלטים בתל אביב (תחנות אוטובוסים ולוחות מודעות עגולים), תתרום עשרות אתרים, שבהם יוצבו שלטי הפרסומת במקומות מרכזיים בתל אביב. שלטי הפרסומת ייחשפו כ- 10 ימים לפני טקס הכרזת הזוכים בתחרות האפי.
לצורך הפקת המודעות יקיים "הבצפר" תחרות בין קבוצות סטודנטים ממגמת הקריאייטיב. צוות האפי (המי"ל, איגוד חברות הפרסום בישראל ואיגוד השיווק הישראלי) יבחר את המודעה הזוכה, שתתפרסם בשלטי החוצות.
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, מנהל תחרות פרסי ה- Effie: "השנה הצטרפו כוחות יצירתיים נוספים לתחרות האפי על מנת להעצים את השפעתה ואת הנראות שלה. הבצפר יתרום את הקריאטיביות וחברת המדיה JCDecaux את הפלטפורמה להציג אותה".
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אסטרטגיות השיווק הטובות ביותר זקוקות לרעיונות הקריאטיביים ביותר. קבוצת JCDecaux תומכת באופן קבוע בתחרות פרסי Effie העולמית. לכן זה היה אך טבעי, ש- JCDecaux ישראל תיקח חלק במערך הפרסום של האירוע, ותפרסם אותו על מתקניה ברחבי העיר תל אביב".