שמואל וילוז'ני נבחר להוביל את קמפיין "מרגישים אקטימל" של שטראוס

לאור הצלחת המבצע ב- 2004, שטראוס מחלבות חוזרת במבצע הייחודי "מרגישים אקטימל". מהות המבצע – "שותים אקטימל יום יום במשך שבועיים ומרגישים בהבדל, אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר!" ומשיקה קמפיין חדש בכיכובו של שמואל וילוז'ני בהשקעה של 400 אלף דולר.



סיגל שילוני, מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות מסרה היום: " בעקבות ההצלחה חסרת תקדים של המבצע בארץ ב- 2004 והמשך ההצלחה של המבצע במדינות נוספות בעולם, החלטנו לחזור על המבצע. מבצע "מרגישים אקטימל" היא פעילות ייחודית הממחישה את תועלת המותג בדרך חדשנית ובמקביל מצהירה בדרך ברורה על האמון של שטראוס בתועלת המותג.".



המבצע בישראל בחורף שעבר נחל הצלחה מדהימה שהביאה לגידול חסר תקדים של 40% מול תקופה שקדמה למבצע. עשרות אלפי צרכנים התנסו באקטימל והמשיכו לצרוך אותו גם לאחר המבצע.



על פי שילוני, הצלחת המבצע נבעה ממסר האמון שהחברה נותנת במותג המאפשר חדירה לבתי אב חדשים ולהעמקת צריכה בקרב צרכנים מזדמנים.



שילוני ציינה כי קונספט מבצע "מרגישים אקטימל" נערך עד כה ב 17 מדינות ברחבי העולם (ביניהן צרפת, איטליה, גרמניה, בלגיה, בריטניה, רוסיה) והביא להצלחה עולמית חסרת תקדים. לאור ההצלחה העולמית, מדינות רבות חזרו על המבצע יותר מפעם אחת. לדוגמה, באנגליה נערך המבצע כבר 5 פעמים ברציפות, בצרפת 3 פעמים, בגרמניה 3 פעמים, בפולין 3 פעמים.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)