'שמעוני פינקלשטיין ברקי' נבחר למשרד הפרסום של 'בית בלב'

רשת 'בית בלב' בחרה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' כמשרד הפרסום החדש של הרשת. 'שמעוני פינקלשטיין ברקי' נבחר לאחר מכרז בו השתתפו מספר משרדי פרסום, אשר לווה על ידי יועץ הפרסום אלי דובב. היקף תקציב הפרסום המוערך של הרשת הוא כ 3 מיליון ₪ .



'בית בלב' הינה הרשת המובילה לגיל המבוגר, המפעילה בתי דיור מוגן, מרכזים רפואיים-שיקומיים ומחלקות סיעודיות.


לדברי ורדה קצאור, מנהלת השיווק של רשת 'בית בלב': " תקציב הפרסום של הרשת מיועד ברובו לתחום הדיור המוגן. הבחירה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' התבססה על האסטרטגיה הפרסומית שהציג המשרד, שהציעה מענה לצרכים השיווקיים של 'בית בלב".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)