תחנות אוטובוס עם אוזניות ומשימות

JCDecaux יוצאתבמהלך חדשני ומיוחד עבור מותג נעלי "ספרינג" ברחבי תל אביב- יפו. החברה תעלה בימים הקרובים בקמפיין יוצא דופן על גבי תחנות אוטובוס, עמודי הרחוב ומכווני התנועה כחלק ממהלך רחב של המותג.



ייחודיות הקמפיין שגובש בשיתוף SMOYZתבוא לידי ביטוי בהפיכת 5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בעיר לחלונות ראווה בהן תוצג קולקציית הנעליים החדשה באווירה של מוזיקה. קוד QR ייחודי הוטמע בחלונות הראווה כך שהעוברים ושבים יוכלו לסרוק את הקוד וליהנות מקופון רכישה! בנוסף, תחנת דיזינגוף סנטר תהפוך לתחנה אינטראקטיבית מיוחדת ליום אחד. בתחנה יורכב מכשיר טאבלט כולל חיבור לאוזניות, אשר מכיל תכנים מוזיקליים שונים ומשימות מיוחדות לעוברים ושבים ואלו הממתינים לתחבורה הציבורית. אלו אשר ישתתפו במשימות, יוכלו לזכות בפרסים שונים.



ההשקעה במהלך נאמדת במאות אלפי שקלים ₪



"ספרינג" משיקה בימים אלה קטלוג חדש המבוסס כולו על קונספט מוזיקלי ואווירה צעירה. על מנת לקדם את הקטלוג החדש, גובש קונספט יצירתי במיוחד על ידי חברת JCDecaux בשיתוף SMOYZ אשר יבוא לידי ביטוי בשילוב ייחודי של נראות ויזואלית, מוזיקה וחידושים טכנולוגיים. ב- JCDecauxהחליטו להתמקד ביצירת אווירה של חופש, מוזיקה, טכנולוגיה וצבעוניות במקום מרכזי אחד – תחנות אוטובוס.



לחובבי הטכנולוגיה המתקדמים (וגם לחובבים מתחילים) מוצעת האפשרות לסרוק את קוד המבצע המצוי על גבי תחנות האוטובוס הממותגות על מנת לקבל קופון רכישה. גם נהנים ממוזיקה בתחנה וגם נהנים מהנחות!



הקמפיין החדשני נועד למתג את "ספרינג" כמותג נעליים מוביל וצעיר, כאשר הקונוטציות המרכזיות העולות בקמפיין של JCDecaux הן חופש, נעורים, בילויים, קלילות ושמחת חיים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים