תיירות עין-גדי בחרה במשרד הפרסום של דביר אלמוג "אלמוג" לניהול תקציב המיתוג והפרסום של אתרי התיירות. זאת, כחלק ממהלך בידול ומיתוג מחדש של חווית התיירות של עין-גדי
המהלך המיתוגי מבוסס על עבודה משותפת של כשנתיים עם ד"ר דן הרמן, שבמהלכו גובשו עקרונות הייסוד ונבנתה תכנית מיתוג המקיפה את כל אתרי התיירות של עין- גדי.
התכנית כוללת כמה אתרים אטרקטיביים הפופולאריים הן בקרב תיירות פנים והן בתיירות נכנסת, וביניהם "מלון עין-גדי". במהלך 2007 התארחו במלון 84,000 איש שמתוכם מהווה התיירות הנכנסת 52.6% מסך האורחים. נכון לסוף יולי 2008 , התארחו במלון 51,500 איש מתוכם 65.6% תיירים.
ההתקשרות עם פרסום אלמוג הינה על רקע תחילת הרחבת המלון ושדרוגו, כשההשקעה המוערכת בשדרוג היא כ-30 מיליון ₪ .
על פי הסיכום, משרד "אלמוג" יטפל גם בתקציב אתר הספא הוותיק "חמי עין-גדי" העומד אף הוא בפני שדרוג והרחבת קהלי היעד. זאת, על ידי הגדלת מרכז טיפולי הספא.
בנוסף מציעה תיירות עין-גדי מוצרים נוספים כגון: הגן הבוטני ומסעדת הדרכים.
"אלמוג", הינו "משרד פרסום בוטיק" המתמחה בהובלה והטמעת תהליכי מיתוג בחברות גדולות ועסקים בינוניים, קיים מזה 6 שנים ומנוהל על ידי דביר אלמוג.
בין לקוחות המשרד – מבני תעשיה, טיב טעם, רשת מרכזים מסחריים וואן, חישתיל, רשת דה קוקסטור, פיטרו, הארלי דיוידסון, קפה אילןס ועוד..