תיירות עין-גדי בחרה בפרסום "אלמוג" לניהול תקציב המיתוג והפרסום

תיירות עין-גדי בחרה במשרד הפרסום של דביר אלמוג "אלמוג" לניהול תקציב המיתוג והפרסום של אתרי התיירות. זאת, כחלק ממהלך בידול ומיתוג מחדש של חווית התיירות של עין-גדי



המהלך המיתוגי מבוסס על עבודה משותפת של כשנתיים עם ד"ר דן הרמן, שבמהלכו גובשו עקרונות הייסוד ונבנתה תכנית מיתוג המקיפה את כל אתרי התיירות של עין- גדי.



התכנית כוללת כמה אתרים אטרקטיביים הפופולאריים הן בקרב תיירות פנים והן בתיירות נכנסת, וביניהם "מלון עין-גדי". במהלך 2007 התארחו במלון 84,000 איש שמתוכם מהווה התיירות הנכנסת 52.6% מסך האורחים. נכון לסוף יולי 2008 , התארחו במלון 51,500 איש מתוכם 65.6% תיירים.



ההתקשרות עם פרסום אלמוג הינה על רקע תחילת הרחבת המלון ושדרוגו, כשההשקעה המוערכת בשדרוג היא כ-30 מיליון ₪ .



על פי הסיכום, משרד "אלמוג" יטפל גם בתקציב אתר הספא הוותיק "חמי עין-גדי" העומד אף הוא בפני שדרוג והרחבת קהלי היעד. זאת, על ידי הגדלת מרכז טיפולי הספא.



בנוסף מציעה תיירות עין-גדי מוצרים נוספים כגון: הגן הבוטני ומסעדת הדרכים.



"אלמוג", הינו "משרד פרסום בוטיק" המתמחה בהובלה והטמעת תהליכי מיתוג בחברות גדולות ועסקים בינוניים, קיים מזה 6 שנים ומנוהל על ידי דביר אלמוג.



בין לקוחות המשרד – מבני תעשיה, טיב טעם, רשת מרכזים מסחריים וואן, חישתיל, רשת דה קוקסטור, פיטרו, הארלי דיוידסון, קפה אילןס ועוד..

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

9O286610 9O286710 9O286810 9O286910
גל שרי
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543