מוני ליימן, מליימן שליסל הודיע היום (ב') על השלמת המכרז על תקציב הפרסום ורכש המדיה של ליימן שליסל. במכרז זכה משרד הפרסום יורו תל אביב. התהליך החל במכרז מדיה לפני כשנה וחצי בסופו נבחרה MPG – חברת המדיה של קבוצת יורו. עם זאת תקציב הפרסום של מותגי פררו ימשיך להתנהל במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין.
לדברי ליימן היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ- 8 מיליון ₪. לדבריו הבחירה ביורו תל אביב נבעה בין השאר בשל שילוב יכולות המשרד ובהן תכנון ורכש המדיה, אסטרטגיה וקריאייטיב ובשל השותפות של יורו במיזם המדיה TMF. ליימן הוסיף, כי יחד עם יורו תל אביב, צפויה ליימן שליסל, להמשיך ולחזק את מעמדה כמובילה בכל תחומי עיסוקיה.
הילה בז'ז'ינסקי, מנכ"ל משרד הפרסום יורו תל אביב, מסרה כי הם שמחים ומודים לליימן שליסל על הבחירה. לדבריה, מדובר היה בהליך ארוך בו המשרד התבקש להציג את מכלול יכולותיו, כמו גם גישות רעננות ויצירתיות לטיפול במותגי החברה. "אני מאמינה שהחלטת הנהלת ליימן שליסל המגובה בספקיהם בחו"ל תוכיח עצמה כנכונה. ביורו תל אביב שמחים להיות שותפים להתפתחותה ולחיזוקה של ליימן שליסל בתחומי עיסוקה", הוסיפה.
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על ידי ליימן שליסל ניתן למנות את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, פררו רושה, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד. בחברה מועסקים כ-450 עובדים ובעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.