תקציב הפרסום של סנפרוסט-מעדנות לגליקמן נטלר סמסונוב

סנפרוסט וחברת הבת מעדנות, מקבוצת תנובה, בחרו במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, ויחלו את עבודתן עם המשרד בימים הקרובים.



תקציב סנפרוסט-מעדנות טופל במקאן אריקסון עד לפני מספר חודשים, ב-3 השנים האחרונות היקף תקציב הפרסום סנפרוסט-מעדנות היה כ-2.5 מיליון דולר לשנה (מחיר מחירון, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).



מעדנות העלתה לא מזמן קמפיין לרגל השקת סדרת פשטידות משפחתיות ומיני-פשטידות עם מגוון ירקות ללא קמח וללא בצק. הקמפיין כלל גם סרטוני טלוויזיה שהופקו באופן עצמאי ללא משרד פרסום.



חברת סנפרוסט-מעדנות מקבוצת תנובה פועלת בענף המזון הקפוא.



סנפרוסט היא המובילה בישראל בתחום ייצור ושיווק הירקות הקפואים; ומעדנות, חברת הבת, הינה היצרנית והמשווקת המובילה בישראל בתחום המאפים הקפואים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)