תקציב הפרסום של שמן זית זיתא לראובני פרידן

תקציב הפרסום של זיתא – בית בד גלילי יטופל במשרד ראובני פרידן IPG. בשנת הפעילות הקרובה עשוי היקף התקציב להגיע לכ- 4.5 מיליון ש"ח. זיתא מייצרת מספר מוצרים מבוססים שמן זית ובהם: שמן זית כתית מעולה, שמן זית 100%, שמני זית בטעמים ועוד.



בנצי אלישע, מנכ"ל זיתא מסר כי הבחירה בראובני פרידן נבעה בין השאר בשל שילוב היכולות האסטרטגיות והקריאטיביות אותן הציג המשרד. בזיתא מאמינים שיחד עם ראובני פרידן, צפויה החברה להמשיך ולחזק את מעמדה כמובילה וקובעת סטנדרטים בתחומי פעילותה.



משה ראובני, מנכ"ל משותף בראובני פרידן מסר כי הם מודים לזיתא על הבחירה. לדבריו למשרד ניסיון רב בתחום המזון ומוצרי הצריכה, ניסיון אותו יוכלו להביא לידי ביטוי בטיפול בזיתא ובתוך כך לחזק את מעמדם בשוק בו הם פועלים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)