תקציב הפרסום של 5 נגרים נמסר לחברון זלצמן

תקציב הפרסום של רשת חדרי הילדים והנוער 5 נגרים, יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן. התקציב, שהיקפו בשנה הקרובה יעמוד על 2 מיליון שקלים, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו .



בשנה שעברה טופל התקציב באקספרט, מקבוצת באומן בר ריבנאי.


לדברי יורם עינב, מנכ"ל 5 נגרים, "חיפשנו משרד איכותי שיוכל ללוות את חמישה נגרים ב- 2009, שמסתמנת כשנה כלכלית לא פשוטה. הקונספט החדש שיצרנו, מאוד מכירתי אבל אינו פוגע במותג ובנכסים הרבים שצבר לאורך השנים".


דודי חברון, מבעלי חברון זלצמן: "אני שמח על הצטרפותו של מותג כמו 5 נגרים למשרדנו. השנה הקרובה והמצב הכלכלי מעמידים בפני הקטגוריה אתגרים רבים. הולכת להיות לנו שנה מרתקת. אנחנו גאים להיות שותפים לדרך לצד המותג שמוביל את הקטגוריה של ריהוט חדרי ילדים ונוער בישראל".



חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן, מטפל בין השאר בחברות: יקבי כרמל, ג'ונסון & ג'ונסון (חטיבת הראייה), הקריה האקדמית אונו, קפה קפה, אופטיק דורון, היטאצ'י


ועוד.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)