תקציב רשת סטוק קפה בהיקף של חצי מליון דולר לפרסום אליקים רגב

הנהלת רשת סטוק קפה החדשה, ברשותו של המנכ"ל גיל סתם, החליטה להעביר את תקציב הפרסום של סטוק קפה, לפרסום אליקים רגב לאחר שבחנה מספר משרדי פרסום.



את רשת סטוק קפה רכש לאחרונה איש העסקים הצרפתי ג'יימס דידי. לרשת חמישה סניפים: חיפה, נתניה, הרצליה, פתח תקווה וצומת ביל"ו. בכוונת הרוכשים החדשים להרחיב את רשת סטוק קפה ובימים אלה נבחנים מספר מיקומים בין היתר בירושלים.



לאחרונה ביצעה הנהלת סטוק קפה רכש פריטים בהיקף של מיליוני דולרים באיטליה, ספרד, צרפת והמזרח הרחוק כהכנה לקניות שלפני חג הפסח.



גיל סתם מנכ"ל סטוק קפה:" התלבטנו קשות באשר לגודלו של משרד הפרסום עימו אנו רוצים לפרוץ קדימה . לבסוף הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לזרום עם האנרגיות העצומות ששידר לנו הצוות המקצועי של אליקים רגב, ולהעדיפן על משרד גדול שם אולי היינו הולכים לאיבוד"


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)