תקציב JDate עובר ממקאן ל- Lead

לאחר פגישות עם מספר משרדי פרסום מהגדולים במשק זכה משרד הפרסום Lead בתקציב הפרסום של חברת JDate . תקציב זה נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום מקאן אריקסון. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי התקציב מוערך ב 4 מיליון דולר.


לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל משרד הפרסום Lead: "אנחנו שמחים על ההזדמנות להיות חלק מהצוות שמוביל את המותג JDate, מותג דיגיטלי מוביל ופורץ דרך. תחום העשייה של מותג זה מייצר אתגר קריאטיבי ושיווקי, מסוג האתגרים המוערכים מאוד אצלנו".


לדברי דניאלה פרלשטיין, מנכ"לית JDate ישראל ואירופה: " אנו מודים לצוות מקאן אריקסון על תקופה פורייה והצלחות משותפות רבות. אתר JDate המקפיד להמשיך ולחדש לקהל הגולשים שלנו ובהשראת השנה החדשה מתחדש בעצמו עם שותפים חדשים לדרך Lead".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)