חברת התרופות אגיס עולה היום בקמפיין פרסום לתכשיר אגיסטן אלוורה המיועד לטיפול בפטריות ושפשפות. הקמפיין, מבית היוצר של פרסום גליקמן- נטלר סמסונוב, המלווה בסיסמא "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו", יעלה היום לאוויר למשך שלושה שבועות בערוצים 2, 10, 24 ו ערוץ 9, בהיקף כספי של 1.5 מיליון ש"ח. אגיסטן אלוורה הינו חלק ממהפכת התרופות בישראל ומשווק בבתי המרקחת, ובפארמים בשיווק כללי.
הקמפיין הטלוויזיוני מציג זוג כפות רגליים המתגרדות באינטנסיביות ובאי נוחות עד לקבלת טיפול באמצעות קרם אגיסטן אלוורה, פעולה המביאה להרגעת הגירוד והעלמות הפטריות.