בונזו, מותג מזון הכלבים מבית ביו פט, יוצא בימים אלה במהלך מיתוג מחדש ומשיק אריזות בעיצוב חדש ועדכני ופורמולה משופרת. תהליך המיתוג מחדש ימשך כשנה שלמה ומוערך ב-מיליון ₪. תהליך ההחדרה ימשך כחצי שנה. המהלך ילווה בפעילות נראות ומיתוג בנקודות המכירה בשילוב עם פעילות קד"מ.
מטרת תהליך המיתוג מחדש של בונזו הינה חיזוק ערכי המותג ובידול המותג בשוק בו הוא פועל. מהחברה נמסר היום כי תהליך המיתוג מחדש ועדכון האריזות מביא לידי ביטוי את המסרים והערכים של המותג בונזו – הנתינה והקשר בין אדם וכלב, ערכים רגשיים של חברות ושקט נפשי וערכים פונקציונאליים שבונזו מספק לכלבך 100% מהתזונה היומית לה זקוק. מהלך זה ילווה בסלוגן החדש: "בונזו כי לחברים נותנים יותר".
ענבר בן צבי, מנהלת שיווק, ביו פט: "המיתוג החדש מעביר ומחזק את ערכי המותג בונזו, שהם הנתינה והחברות בין האדם לכלבו. השקענו מאמצים רבים בתהליך החשיבה וכעת האריזות ברורות יותר לצרכן. ניתן להבחין בקלות בין המוצרים השונים וביתרונותיהם התזונתיים.
מוצרי בונזו נחשבים כמובילי שוק ומחזיקים בנתח שוק המוערך ב-47% נתח שוק שנתי על פי נתוני סטורנקסט 11/06-11/07. מספר חיות המחמד בישראל עומד על כ-300,000 כלבים ו-200,000 חתולים. היקף שוק אמצעי הטיפול (אביזרים, משחקים וכו') בכלבים בישראל עומד על כ-500 מיליון ₪, מתוכם כ-300 מיליון ₪ הינם השקעה במזון לכלבים.