אופיס דיפו יישמה את מערכת קומפוזיה לשיפור תהליכי העבודה בקופות הרשת ברחבי הארץ

חברת מטריקס יישמה ברשת הציוד למשרד אופיס דיפו מערכת חדשנית לשיפור תהליכי העבודה בקופות שבסניפים. המערכת בעמדות הקופה תשמש את עובדי אופיס דיפו לאכיפה של נהלים על פי תהליכי העבודה בקופות, למניעת טעויות ולקידום מבצעים בפני הלקוחות.



בימים אלו השלימה מטריקס את יישום המערכת של קומפוזיה לתמיכה במבצע "נייד לכל אחד", המתקיים ברשת אופיס דיפו בשיתוף ארגון המורים העל יסודיים והבנק הבינלאומי הראשון, במסגרתו מקבלים חברי ארגון המורים הטבות משמעותיות לרכישת מחשב נייד. המערכת, עימה יעבדו נציגי המכירה בסניפים ברחבי הארץ, מהווה את התשתית הטכנולוגית לביצוע העסקאות בגין המבצע באמצעות קופות הרשת. היקף הפרוייקט, הכולל רישוי, ביצוע הפרויקט ותמיכה לשלוש שנים, נאמד במאות אלפי שקלים.



נכון להיום רצים בייצור שלושה תהליכים שונים. השימוש בקומפוזיה מאוד אינטנסיבי. רק בחודשיים האחרונים בוצעו למעלה מ 20,000 איטרטרקציות עם היישום. מערכת קומפוזיה עובדת באופן יציב וללא תקלות.



לדברי טל רוזנפלד, מנהל מערכות מידע באופיס דיפו, "יישום פלטפורמת קומפוזיה עבור עובדי הרשת בסניפים יסייע לעבוד על פי הנהלים של הארגון, לייצר אינטראקציות אפקטיביות ומהירות יותר בין הרשת ללקוחות תוך התאמת מוצרי הרשת לצרכי הלקוח. הפתרון יאפשר לנו לייצר תהליכי עבודה שיטתיים מול הלקוחות. בהמשך אנו מתכוונים ליישם את המערכת גם לשיפור וייעול תהליכי העבודה של מוקדי השירות והמכירה שלנו".



לדברי אביבית בן סימון, מנהלת תחום CRM ושיפור ביצועים בג'ון ברייס הדרכה, "פתרון קומפוזיה משפר את זמני העבודה של המשתמש עם מערכות המידע הקיימות בארגון ומאפשר לנהל את האינטראקציה עם הלקוח על פי עקרונות Customer Interaction Management – – nbtuar/ CIM ‏על פי צרכי הארגון – להגדלת המכירות ולשביעות הרצון ממתן השרות. הטכנולוגיה מאפשרת ליווי של תהליכי עבודה תוך הנחיה ועזרה בזמן אמת למשתמש הקצה ברמת התוכן והאירוע, גלישה ומעבר אוטומטיים בין מסכים, זיהוי הזדמנויות עסקיות, מתן התראות, קבלת מידע סטטיסטי לגבי אופן הפעלת המערכת על ידי משתמש הקצה, התראות למנהלים ועוד. הפתרון של קומפוזיה ערוך להתממשק לכל המערכות בארגון ולשאוב נתונים בצורה קלה ופשוטה".



אביב כץ, מנכ"ל קומפוזיה, מציין כי "היישום באופיס דיפו מצטרף ליישומים רבים בקרב לקוחות גדולים ומכובדים שבחרו במערכת של קומפוזיה, ובכלל זה חברות כדוגמת בזק, אמדוקס, תקשוב, HOT, ועוד.

אולי יעניין אותך

16491cellcom360
12949Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר