אורלי לוי תוביל את קמפיין הפרסום של רשת "הגרה"

אורלי לוי תוביל את קמפיין הפרסום לחורף 2008 של רשת "הגרה" בהשקעה של כ-150,000$. קמפיין הפרסום החדש של הרשת, שיעלה באמצע אוקטובר יכלול קטלוג חדש שיופץ ב- 500,000 עותקים במודעות בעיתוני נשים, דיוור ישיר, פוסטרים בנקודות מכירה ופרסום באינטרנט.



רשת "הגרה" מתמחה באופנה ואקססוריז לנשים בגילאי 30 פלוס במידות 42- 56. הרשת בבעלות האחים משה ומוטי צדיקפור, מונה 10 חנויות בבעלות מלאה בפריסה ארצית. הבעלים, רכשו לאחרונה את רשת האופנה L&V למידות גדולות במיוחד, להם 8 סניפים בארץ הממוקמים בקניונים ובמקומות מרכזיים.



זהו הקטלוג הראשון אותו מפיקה "הגרה" מאז רכישת המותג ומחברת בין שתי הקולקציות השונות. ברשת "הגרה מוסרים כי: "אורלי מייצגת באופן מדוייק את פרופיל האישה אליה אנו פונים: נשיות מלבבת ובעלת מידות שפיות".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)