רשת ג'נטלמן, הרשת הגדולה בארץ למתנות לגבר ומוצרי לייף סטייל לגברים, בחרה לשוב ולעבוד עם משרד הפרסום מומה, אחרי הפוגה של כשנתיים. במסגרת המהלך, תעלה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ותעניק חסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של כ-1 מיליון ₪ .
טל רז, מנכ"ל רשת ג'נטלמן: " הענקת החסות לפרס הראשי בתוכנית החדשה הינה שיא של תהליך אותו עברה רשת בשנה האחרונה. רשת ג'נטלמן ביצעה מספר מהלכים אסטרטגיים על מנת ליצור בידול בקטגוריית עולמות התוכן לגברים. במסגרת מהלכים אלה השקנו מיתוג חדש ואסטרטגיה שיווקית חדשה לרשת תחת הסיסמה it’s a man’s world, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪ וחזרנו לעבוד עם משרד הפרסום מומה אחרי הפוגה של כשנתיים במהלכה השלמנו מיתוג מחדש והוספנו 3 סניפים חדשים. כיום מונה רשת ג'נטלמן 15 סניפים ומדובר ברשת הגדולה והמובילה בארץ בתחומה".
רשת ג'נטלמן הוקמה בשנת 1993 ע"י האחים אמיר וטל רז. הרשת מתמחה בעולמות התוכן של גברים מציעה 15 סניפים בפריסה ארצית, הממוקמות בקניונים מובילים ברחבי הארץ. הרשת מעמידה בפני לקוחותיה מגוון עצום של פריטים בכל אחד מהסניפים, חלקם משווקים באופן בלעדי.