אחרי הפסקה של שנתיים: רשת ג'נטלמן חוזרת למשרד הפרסום מומה

רשת ג'נטלמן, הרשת הגדולה בארץ למתנות לגבר ומוצרי לייף סטייל לגברים, בחרה לשוב ולעבוד עם משרד הפרסום מומה, אחרי הפוגה של כשנתיים. במסגרת המהלך, תעלה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ותעניק חסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של כ-1 מיליון ₪ .



טל רז, מנכ"ל רשת ג'נטלמן: " הענקת החסות לפרס הראשי בתוכנית החדשה הינה שיא של תהליך אותו עברה רשת בשנה האחרונה. רשת ג'נטלמן ביצעה מספר מהלכים אסטרטגיים על מנת ליצור בידול בקטגוריית עולמות התוכן לגברים. במסגרת מהלכים אלה השקנו מיתוג חדש ואסטרטגיה שיווקית חדשה לרשת תחת הסיסמה it’s a man’s world, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪ וחזרנו לעבוד עם משרד הפרסום מומה אחרי הפוגה של כשנתיים במהלכה השלמנו מיתוג מחדש והוספנו 3 סניפים חדשים. כיום מונה רשת ג'נטלמן 15 סניפים ומדובר ברשת הגדולה והמובילה בארץ בתחומה".



רשת ג'נטלמן הוקמה בשנת 1993 ע"י האחים אמיר וטל רז. הרשת מתמחה בעולמות התוכן של גברים מציעה 15 סניפים בפריסה ארצית, הממוקמות בקניונים מובילים ברחבי הארץ. הרשת מעמידה בפני לקוחותיה מגוון עצום של פריטים בכל אחד מהסניפים, חלקם משווקים באופן בלעדי.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)