אחרי עידו תדמור: יאיר קרני, יככב בקמפיין החדש למותג "מגה גלופלקס"

לאחר שבקמפיינים הקודמים של מותג "מגה גלופלקס" כיכב הרקדן עידו תדמור, החליטה החברה לשנות קו ולשים בחזית המסר הפרסומי את ערכי הספורט ואורח החיים הבריא, ובחרה במומחה הספורט והבריאות, יאיר קרני, לככב בקמפיין החדש למותג.



הקמפיין, בהשקעה של כמיליון ש"ח, יעלה ביום ה' הקרוב (29/11/07), באמצעות פרסום שלמור-אבנון-עמיחי ויכלול טלוויזיה, עיתונות ארצית ותשדירי רדיו. הקמפיין ימשיך את הסלוגן המוכר "כי לגוף אין חלקי חילוף".




במסגרת הקמפיין, בסגנון "עדות אישית", קרני (56), אלוף ישראל בריצת מרתון (23 פעמים), בעל מדליית זהב אולימפית, נותן עדות אישית על תרומת "מגה גלופלקס" לתפקודו. קרני יסד את תכנית ההרזיה "דרך הכושר" ומפעיל תוכניות הרזיה למבוגרים, ילדים ונוער.



דוד גבאי, סמנכ"ל שיווק "טעם-טבע אלטמן" אמר היום כי "הבחירה ביאיר קרני להובלת הקמפיין החדש של "מגה גלופלקס" הינה המשך טבעי לקמפיינים הקודמים (רינה שיינפלד, ישראל גוריון, עידו תדמור). הפרזנטורים שאנו בוחרים הינם משתמשים אמיתיים במוצר המוסרים עדות אישית מניסיונם העשיר, ממקור ראשון. הפעם יאיר קרני מוסיף גם מנסיונו האישי כמחנך לספורט ואורח חיים בריא ולא כמשתמש בלבד. "




המותג "מגה גלופקס" תופס כיום יותר מ- 50% משוק תוספי התזונה לבריאות המפרקים.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)