אטרקציות פתוחות בשבת

שבת היא הזמן המשפחתי, הזוגי והאישי בו ניתן להוריד קצת את הרגל מהגז וליהנות עם אנשים שאוהבים. אחת האטרקציות השקטות, הנעימות והמהנות שניתן לעשות בשבת היא ביקור ביקב, לטעום קצת יין ולנשום אוויר צח תוך נשנוש משהו טעים. היקבים פתוחים בשבת? איפה אפשר למצוא אותם? הכנו מדריך קצר עם טיפ קטן ליעילות מקסימלית וניצול השבת. 

להעביר שבת רגועה ביקב

אם חשקה נפשכם בבילוי רגוע ושקט עם הילדים הבוגרים, אם מתחשק לכם טיול רומנטי משותף ורגוע ואם האהבה שלכם ליין היא חלק בלתי נפרד מחייכם, טיול שבת ביקב יהיה מושלם עבורכם. עוד מעט נספר מה עושים ביקב, אבל לפני כן כדאי להבין שמדובר בטיול רגוע במיוחד, כזה שמשלב בתוכו אוויר פתוח, מנוחה, שקט והרבה יין טוב. 

איפה יש יקב פתוח בשבת? 

אמנם נראה כי בישראל רוב היקבים נמצאים בצפון ובהחלט יש שם ריכוז גדול של יקבים, אך יש רבים מהם גם באזור השפלה והדרום, כך שגם תושבי המרכז יכולים ליהנות מהם. כדי למצוא יקב פתוח בשבת באתר פתוח בשבת פשוט לוחצים, מאתרים על פי אזור, מבצעים הזמנה ביקב אם יש בכך צורך והולכים ליהנות. אנשים רבים מופתעים לגלות שיש יקבים מיוחדים, גדולים וטעימים במיוחד באזורים רבים, ובלא מעט מהם ניתן ליהנות משירותים נפלאים נוספים כמו טעימות של מאכלים טובים ואף אפשרות לבצע טיול במקום, טעימות וכמובן ביקור בתוך היקב עצמו והרצאות על תהליך הפקת היין. 

כמה זה עולה? 

אנו רגילים לבקר ביקבים בחוץ לארץ, אך את החוויה נוכל להשיג ממש כאן קרוב לבית והמחיר משתלם במיוחד. החוויה בקלות יכולה להיות כמה שעות טובות, יש יקבים שמציעים את הביקור בחינם אך הוא יכלול בעיקר הסתובבות במקום ואפשרות לרכוש בקבוק יין מקומי. יש יקבים שגובים מחירים על ארוחות טעימות שונות של יין וגבינות ועבור הרצאות ומסעות למידה קצרים בתוך היקב על תהליכי הפקת היין. 

איך ממקסמים את הטיול בשבת וחוסכים זמן בסידורים להמשך השבוע? 

אמנם יום השבת הוא יום של חופש וזמן נעים של המשפחה יחד, אך אם נמצאים בדרכים ההמלצה הכי חמה שיכולה להיות היא לשלב את הטיול בשבת עם שטיפת הרכב במכון לשטיפת רכבים. מדוע? כי בנושאים כמו שטיפת רכב שבת היא זמן מושלם לביצוע השירות. קודם כל המכונים שקטים ורגועים יותר, לא מחכים הרבה זמן בתור עד שהרכב מוכן ועל הדרך ניתן לאכול משהו טעים בתחנת הדלק ולעשות הפסקה אחרי הטיול ביקב. מה כדאי לעשות? לתכנן זאת מראש, להבין איה נמצא היקב, איפה נמצא מכון שטיפת הרכב, לוודא שהוא פתוח בשבת ולצאת לדרך. בכל תחנת דלק ומכון שטיפת רכבים יש מקום נעים לשבת ואפשר לקנות איזה ג'חנון טעים למאכל ולהרוויח שתי ציפורים במכה ללא מאמץ.

אולי יעניין אותך

נקיון
 נהיגה
 בגג
מחזור
 (2)
מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר