איגוד המפרסמים בחר את הפרסומת המוצלחת סמפטמבר: פלאפון – "יש רגעים שהדביקו את כולנו למסך"


על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש", במשאל שערך "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים בספטמבר, היא: פלאפון – הרגעים שהדביקו את כולנו למסך, של פרסום באומן בר ריבנאי S&S . היא זכתה ב-61 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.



למקום השני הגיעה הפרסומת של – נייקי – אייר מקס של פרסום מקאן אריקסון, עם 53 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-25% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי ניצבת – יונדאי גטס – טכנולוגיה גדולה במכונית קטנה של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R , עם 51 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.



אולי יעניין אותך

קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)