איגוד לשכות המסחר מקים פורום לעסקים קטנים ובינוניים

לין: "פרשת הסדר הפיצויים לבעלי עסקים לחודש יולי הוכיחה כי האינטרסים האמיתיים של עסקים בינוניים וקטנים בישראל אינם באים לידי ביטוי נאות בקווי החשיבה של קובעי המדיניות ובמשרד האוצר".



הפורום יכלול את כל נציגי המגזר העסקי ללא כל התייחסות סקטוריאלית ומכל ענפי המשק, המייצגים את האינטרסים הישירים והאמיתיים של העסקים הקטנים והבינוניים.



אוריאל לין, נשיא האיגוד, הוסיף כי הכוונה אינה להקים ארגון מקביל או חדש לייצוג עסקים קטנים ובינוניים, אלא להקים פורום וולונטרי ליד איגוד לשכות המסחר שיהווה במת דיונים והתייעצות משותפת.


הרעיון להקים פורום מיוחד זה נולד כתוצאה ממפגש חירום שנערך בלשכת המסחר תל אביב לפני כשבוע למען העסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו מהסדר הפיצוי הלקוי שנקבע עבור חודש יולי. במסגרת כנס החירום השתתפו כ- 25 ראשי ארגונים עסקיים מכל קשת מגזר המסחר והשירותים שהעלו טענות קשות נגד הסדר הפיצוי.



עוד אמר לין כי: "לפקידות הבכירה באוצר אין מספיק רצון ללבן את הבעיות עם מגזר עסקי זה ולקיים איתו דו-שיח. הראייה של האוצר תמיד מושפעת מהאינטרסים של המפעלים הגדולים וההסתדרות הכללית, בעוד שלכל ידוע שמרבית מקומות העבודה נוצרים בעיקר על ידי העסקים הקטנים והבינוניים. מטרת הפורום תהיה לגבש בעתיד את עמדות נציגי מגזר זה ולהעלות אותם על סדר היום הציבורי ובפני רשויות המדינה".

אולי יעניין אותך

 למורים
 בגג
12553Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר