איך להצמיח את העסק שלכם באמצעות מודעות טיק טוק

עלייתה של פלטפורמת טיק-טוק הוא אחד הסיפורים המדהימים ביותר של
העשור האחרון. האפליקציה הושקה בשנת 2016 על ידי
ByteDance, חברה סינית, עד 2017, האפליקציה הפכה
לסנסציה עולמית והייתה זמינה ברחבי העולם הן ב-
iOS והן ב- Android. בשנת 2018 היא התמזגה עם Musical.ly.


כיום היא נחשבת לאחת האפליקציות
הפופולאריות ביותר בעולם. עם מעל 2 מיליארד הורדות בסה"כ (על פי נתונים של
SENSOR TOWER).
רק בארה"ב יש ל-
טיק-טוק למעלה מ -100 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש. כמו כן, נתונים מראים כי טיק טוק היא
האפליקציה בה משתמשים מבלים בה הכי הרבה זמן לעומת אפליקציות מדיה חברתיות
פופולאריות אחרות.


בשנים המעטות מאז הקמתה, טיק-טוק
הפכה לעמוד התווך בתרבות האינטרנט, ולאחד
הכלים המרכזיים לאינטראקציה חברתית לדור ה-
Z. בעקבות כך, חברות החלו
להשתמש במודעות בפלטפורמה על מנת להגיע לקהלים צעירים אלו. על מנת לסייע לעסקים ללמוד
כיצד לנצל את הפלטפורמה החברתית הדומיננטית הזו, ריכזנו את המדריך הזה למודעות
טיק-טוק:


1. צור
תוכן משלך

טיק-טוק היא פלטפורמה שעיקרה היא להיות ויראלית. הכי חשוב בפלטפורמה
זו היא יצירת תוכן מקורי ואתנטי. אם המותג שלכם אינו מוכר או פופולארי במיוחד אתם
יכולים גם להשתתף באתגרים ויראליים שונים שקיימים בפלטפורמה.

רוב התוכן שמייצרים בטיק-טוק הוא
באמצעות הטלפון, כך שגם התוכן שלכם צריך להתאים למדיום זה שכן זו דרך מצוינת
להעניק למותג שלכם "אישיות". למשל, מותגים רבים משתמשים בילדים ובחיות
מחמד בסרטונים שלהם, שכן זהו אלמנט שגורם למשתמשים להתחבר ולהזדהות וכך להתייחס
יותר לסרטונים אלו.

חשוב תמיד לזכור את קהל היעד שלכם-
במקרה זה הדור הצעיר יותר.

2. השתמשו
באפקטים ומוסיקה

עסקים רבים המשתמשים באסטרטגיות שיווק
של טיק-טוק מעדיפים להוסיף אפקטים ומוסיקה בסרטוני הווידאו שלהם. סרטוני
LIP SYNC
(בהם אדם מזיז את השפתיים עם שיר ברקע) נפוצים להפליא בפלטפורמה, לכן הוספת שיר או
שניים במיקס הוא בהחלט רעיון טוב.

3. שתפו
את זה במדיות נוספות

טיק-טוק משתלבת מאוד טוב עם פלטפורמות מדיה
חברתית אחרות, ומאפשר לכם לשתף בקלות את הסרטונים בדפים ופרופילים שונים. אם לעסק
שלכם יש נוכחות במדיות חברתיות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את כמות העוקבים
שלכם בטיק-טוק היא לשתף את הסרטונים שלך בו זמנית בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק,
אינסטגרם וטוויטר.
אחרי שהבנתם איזה סוג מודעות כדאי לכם
ליצור בטיק-טוק, בואו נבין איזה סוגים של מודעות ניתן ליצור. ישנן חמש דרכים
באמצעותן ניתן לפרסם בפלטפורמה:

1. מודעות
רגילות (
NATIVE ADS): מודעות
אלו הן הכי שכיחות. מודעות אלו יופיעו בין הסרטונים ובדרך כלל נעות בין 9-15
שניות. משתמשים בפלטפורמה יכולים לדלג על מודעות אלו אם הם רוצים.

2. השתלטות
מותגים:
זוהי אחת השיטות הטובות ביותר לפרסום בטיק-טוק.
השתלטות מותגים היא בעצם דרך בה המודעות מופיעות בפיד של משתמש לפני שהם יכולים
לצפות בתוכן אחר. את אותן מודעות תוכלו לקשר לדפי הנחיתה שלכם ולאחר מכן לחלק אותם
לקטגוריות שונות.

זה יאפשר לכם למקד בצורה טובה יותר את הקהלים שלכם להשגת התוצאות
הטובות ביותר. זכרו כי תוכלו להציג מודעה אחת בלבד בקטגוריה ביום אחד.

3. ליצור
פילטר ממותג:
זוהי שיטת פרסום נפוצה נוספת בטיק-טוק.
אתם יכולים ליצור פילטר הקשור לחברה ולמותג שלכם. אותו פילטר יכול להישאר פעיל
במשך 10 ימים ויאפשר למשתמשים לבחור אותו ממגוון הפילטרים המופיעים בפלטפורמה. כמו
כן, הוא גם יתווסף לרשימת 10 הטרנדים המובילים. עם זאת, עליכם גם ליצור באז סביב
הפילטר על מנת להעלות את המודעות לקיומו ושמשתמשים ירצו לנסות אותו.

4. אתגרי
ההאשטג (#):
אלו
הם כנראה דרך הפרסום הפופולרית ביותר בטיק-טוק, ולכן עליכם לדעת כי אתגרים אלו
נתפסים ברצינות רבה בפלטפורמה. כאשר אתגר חדש מופיע בדף ה-
Discover,
הוא אוטומטית הופך להיות גלוי למיליוני המשתמשים באפליקציה. מדובר בשיטה יעילה שכן
המשתמשים יכולים להצטרף בקלות.

בנוסף, אתם יכולים לתת חסות לאתגר ולאחר מכן לעצב באנר מותאם אישית
שיוצג בדף
Discover. ברגע שמשתמש לוחץ עליו, הוא ינותב לדף שלכם
עם סרטונים המסבירים את האתגר.

5. מודעות
הכי נצפות (
TOPVIEW ADS): מודעות
אלה די דומות להשתלטות מותגים, אם כי הם מופיעים לאחר 5 שניות ברגע שמשתמש מפעיל
את האפליקציה. הסיבה לכך שמודעות מסוג זה מומלצות היא בגלל האורך שלהן: אתם יכולים
ליצור מודעות באורך של כדקה.

מודעות אלו הם סרטונים עם צליל שמתחילים אוטומטית, ומאפשרים לכם
להניע תנועה רבה לעמוד שלכם. אם תוסיפו קישור
UTM, תוכל לעקוב אחר שיעור
הקליקים של המודעות שלכם וכך לאמוד את הצלחת אסטרטגיית השיווק שלכם בטיק-טוק.

לסיכום, טיק-טוק היא אחת הרשתות
החברתיות הפופולריות ביותר כרגע והיא רק הולכת וגדלה. לאחר שהתגברה על האתגרים
המשפטיים שלה בשנים האחרונות, האפליקציה צפויה לגדול עוד יותר בשנת 2021 ואילך. אם
תעשו את זה נכון, טיק-טוק יכולה בקלות להפוך לפלטפורמת הפרסום הרווחית ביותר עבור
החברה שלכם!

הכותב
הוא גידי לרר,
Social Media Gaming Lead בחברת yellowHEAD

אולי יעניין אותך

seri1
tomaharon1
assaf-shmuelli1
mike1
Federico1
koren-dor3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר