אישיווק השבוע: אדם דני, מנהל שיווק, דומוס

שם החברה: דומוס


שנת הקמה: 1948


מספר עובדים: כ- 100


גיל: 34


מצב משפחתי: נשוי


תפקיד נוכחי: 4 שנים



"אני רואה בדומוס בית שני, מקום להגשמה עצמית ומתן ביטוי לכישוריי. המקום מאפשר לי לחלום בלילה וליישם ביום", אומר אדם דני. בעבודה הוא מקפיד על סיור בוקר בכל בוקר, וב- 16:00 מפנה את הלו"ז לזמן "שקט". אחרי העבודה, עוסק בסקי, גלישה ובכל ספורט אתגרי שעומד בדרכו.


היקף תקציב שיווק: כ- 2 מיליון שקלים בשנה



מה המהלך השיווקי הבולט בשנה האחרונה?


הרחבת המותג על ידי הקמת מרכז עיצוב המאגד בתוכו מגוון מוצרים בעיצוב CUSTOM MADE לבית החל מדלתות כניסה, דלתות פנים, פרקטים, טפטים וילונות מוצרי הצללה ועוד… כל זאת במתכונת ONE STOP SHOP יחידה במינה המקלה על הלקוח ועל האדריכל בכיתות רגליים בזמן עיצוב הבית.



פעילות שיווקית של תוכל לוותר עליה?


עריכת ימי עיון לאדריכלים/יות ומעצבים/ות בכדי להתעדכן בקולקציות החדשות ולשמור על קשר אדוק עם קהל לקוחותיי.



טיפ לאנשי שיווק מתחילים?


מודיעין לפני הכל



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


מערכת הבחירות של טראמפ



השאלון האישי:


דמות שהשפיעה עליך: שמעון פרס. איש חזון שלא נכנע לשום מכשול בדרך. הפך לאדם הכי נאהב על הציבור.משפט שלו שמהדהד לי בראש: כל חלום בר יישום"


עבודה ראשונה: בית ההשקעות אקסלנס נשואה מחלקת גמל ופנסיה


תכונה חשובה למנהל שיווק: חשיבה מחוץ לקופסה


מקור ידע שימושי: גוגל


ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם


בית קפה/מסעדה: קפה לנדוור במרכז עזריאלי חולון


ג'וב חלומותיי: תפקיד ניהולי עם אתגרים רבים ומרחב תמרון אינסופי


חופשה חלומית: טיול חוצה יבשת באוסטרליה וניו זילנד.

אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים