אלביט מסחר וקמעונאות הודיעה היום על בחירתה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי כמשרד אשר יטפל בתקציב הפרסום של GAP בישראל.
ההחלטה כי אדלר-חומסקי יהיה משרד הפרסום של GAP התקבלה לאחר מכרז שארך מספר שבועות, בו השתתפו כמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל. בשלב הסופי של המכרז השתתפו המשרדים גלר-נסיס, גיתם ואדלר-חומסקי, אשר התבקשו להעביר הצעות להגדרת האסטרטגיה השיווקית ואופי ההשקה של המותג בארץ.
צוות הבחירה במשרד הפרסום הורכב מבכירי חברת אלביט מסחר וקמעונאות וכלל את היועצים החיצוניים יעקב קדמי ותמי גניגר.
לדברי אריק בן זינו: "התרשמנו מאוד מהמקצועיות והקריאייטיביות של המשרדים אשר הגיעו לשלב הסופי במכרז, ובהם גלר-נסיס וגיתם. ההחלטה הייתה מורכבת ומאוד לא פשוטה, אך לבסוף החלטנו כי הצעתם של אדלר-חומסקי היא המתאימה ביותר עבורנו, ואנו סבורים כי יש בידיהם את כלל הכלים להוות פרטנר אסטרטגי בפעילות השיווקית של GAP בישראל".