אלודה מעלה קמפיין פרסומי למצלמת אולימפוס SP-550 בתקציב של 750,000 ש"ח

חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש למצלמת SP 550 של אולימפוס בתקציב מדווח של 750,000 ש"ח. הקמפיין שסיסמתו


"זום אופטי 18X. סוף הדרך…" עולה בימים אלו בעיתונות ומגזינים, אינטרנט, שילוט חוצות, טלוויזיית חוצות ואוטובוסים מצוירים. הקמפיין הוא חלק מקמפיין עולמי של אולימפוס.



מהחברה נמסר כי מדובר במצלמה המביאה עמה מהפך טכנולוגי – עם זום אופטי של X18 – כמעט כפול מכל מצמלה אחרת בקטגוריה – יחד עם זווית ראייה רחבה ורזולוציה גבוהה המאפשרים לצלם בגדול, לראות את כל התמונה בצילום פנורמי ומנגד לצלם עד הפרטים הקטנים ביותר.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)