את הקריאיטיב לקמפיין הכינו זיו מאירי (מנהל קריאייטיב) ויוליה סמילנסקי (ארט) ממשרד הפרסום של אדלר חומסקי ורשבסקיGREY . הקמפיין כולל 4 קריאיטיבים שונים: ריחות של ים, פלאפל, מכבסה, מאפיה.
הקריאייטיב בנוי על רעיון הניחוחות האופייניים למקומות בהם הוא מוצב. המותג אלרין הינו מוצר להקלה בנזלת וגודש באף, מכאן הגיע הרעיון לשלב את הניחוחות שבקרבת המקום, בקמפיין עצמו, שלא כדאי לפספס. למשל: באיזור אבן גבירול 152 פינת פרופ' שור, נבחר הקריאייטיב עם הכיתוב "ריח של פלאפל" בגלל הפלפלייה הנמצאת בקרבת המקום.
קמפיין המותג "אלרין", זכה במקום שני בתחרות ה-JCDecaux בו השתתפו צוותי קופירייטר וארט דיירקטור, ממשרדי פרסום בארץ. הצוותים הוזמנו לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם, ולהציג מגוון רחב של מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני.
ועדת השיפוט הורכבה מצוות של חמישה בכירים בעולם הפרסום ובחרה את שלוש הפרסומות הזוכות .הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים זיכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux.