אלרין בקמפיין חוצות מיוחד


את הקריאיטיב לקמפיין הכינו זיו מאירי (מנהל קריאייטיב) ויוליה סמילנסקי (ארט) ממשרד הפרסום של אדלר חומסקי ורשבסקיGREY . הקמפיין כולל 4 קריאיטיבים שונים: ריחות של ים, פלאפל, מכבסה, מאפיה.


הקריאייטיב בנוי על רעיון הניחוחות האופייניים למקומות בהם הוא מוצב. המותג אלרין הינו מוצר להקלה בנזלת וגודש באף, מכאן הגיע הרעיון לשלב את הניחוחות שבקרבת המקום, בקמפיין עצמו, שלא כדאי לפספס. למשל: באיזור אבן גבירול 152 פינת פרופ' שור, נבחר הקריאייטיב עם הכיתוב "ריח של פלאפל" בגלל הפלפלייה הנמצאת בקרבת המקום.


קמפיין המותג "אלרין", זכה במקום שני בתחרות ה-JCDecaux בו השתתפו צוותי קופירייטר וארט דיירקטור, ממשרדי פרסום בארץ. הצוותים הוזמנו לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם, ולהציג מגוון רחב של מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני.


ועדת השיפוט הורכבה מצוות של חמישה בכירים בעולם הפרסום ובחרה את שלוש הפרסומות הזוכות .הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים זיכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)