אלרין בקמפיין חוצות מיוחד


את הקריאיטיב לקמפיין הכינו זיו מאירי (מנהל קריאייטיב) ויוליה סמילנסקי (ארט) ממשרד הפרסום של אדלר חומסקי ורשבסקיGREY . הקמפיין כולל 4 קריאיטיבים שונים: ריחות של ים, פלאפל, מכבסה, מאפיה.


הקריאייטיב בנוי על רעיון הניחוחות האופייניים למקומות בהם הוא מוצב. המותג אלרין הינו מוצר להקלה בנזלת וגודש באף, מכאן הגיע הרעיון לשלב את הניחוחות שבקרבת המקום, בקמפיין עצמו, שלא כדאי לפספס. למשל: באיזור אבן גבירול 152 פינת פרופ' שור, נבחר הקריאייטיב עם הכיתוב "ריח של פלאפל" בגלל הפלפלייה הנמצאת בקרבת המקום.


קמפיין המותג "אלרין", זכה במקום שני בתחרות ה-JCDecaux בו השתתפו צוותי קופירייטר וארט דיירקטור, ממשרדי פרסום בארץ. הצוותים הוזמנו לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם, ולהציג מגוון רחב של מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני.


ועדת השיפוט הורכבה מצוות של חמישה בכירים בעולם הפרסום ובחרה את שלוש הפרסומות הזוכות .הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים זיכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)