אסם, מעלה ביום ד' הקרוב קמפיין חדש לביסלי במהדורה מיוחדת – "ביסלי EXTRA LONG" – חטיף ביסלי באורך כפול מהאורך הרגיל בטעמי גריל וברביקיו. הקמפיין, תחת הסיסמא והלחן המוכרים של "תעמיס לי ביסלי", אשר הופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, פונה בשפתו ובסגנונו לקהל הצעירים, עבורם מיועד המוצר. הקמפיין מבוסס על הדמויות המצויירות והמוכרות של ביסלי.
לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם: " מטרת השקת ביסלי XL היא לעורר את קטגוריית הביסלי באמצעות מהלך של חדשנות מוצרית, קונספטואלית המביאה ליצירת חוויית אכילה מרעננת של הטעמים המובילים ביסלי גריל וביסלי ברביקיו".
הקמפיין, שיימשך כחודש יעלה בערוצים 2 , 10 , 24 ובאינטרנט ובעיתונות ילדים ונוער .