בוגרת האח הגדול נבחרה לפרזנטורית סקופ

שבועיים לאחר יציאתה מבית האח הגדול, נבחרה יאנה יוסף לכהן כפרזנטורית רשת ההנעלה SCOOP. יוסף תחליף את הדוגמניות המובילות שבעבר שימוש כפרזנטוריות המותג, בניהן: מלי לוי, בר פאלי ושרי גבעתי.



עבור הקמפיין תקבל יאנה יוסף 200 אלף ₪, לשנת פעילות.



רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP מסר כי עם התרחבות המותג בארץ ובחו"ל ופתיחת 20 סניפים חדשים בישראל ובאירופה, החליטה הרשת למנות פרזנטורית חדשה המשלבת לוק של דוגמנית מקצועית לצד ערך מוסף. לדבריו: יאנה יוסף המוכרת לקהל הרחב ככוכבת התוכנית האח הגדול 4 וכאישה היפה ביותר בתולדות הרייאלטי בישראל, מתהדרת במראה המתחבר למותג והיא נתפסת כיום כאייקון אופנה אשר הצליחה בזמן קצר יחסית להיחשב כאחת הנשים המוכרות בישראל והמהוות מודל לחיקוי.



להרבה מאוד צעירות ונשים בארץ. לדבריו: אין ספק שבחירתה תמשיך לייצר כותרות ותהווה חלק מרכזי מערכי המותג : נשיות, אופנתיות, סקסיות, התחדשות וביטחון עצמי.



הקמפיין בכיכובה של יוסף יעלה במאי 2012 ויכלול בין היתר: קטלוג, שלטים, מודעות במגאזינים מובילים, פוסטרים בנקודות המכירה, פעילות אינטרנטית ועוד.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)