בזק בינלאומי בחרה Gofman Creative לקמפיין השקה פנימי

משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative, נבחר להוביל את ההשקה הפנים ארגונית לקמפיין של בזק בינלאומי לCYBER WALL- שירות הגנה עבור הרשת הביתית לחסימת ניסיונות לגניבת מידע ופרטים באתרים מתחזים. במסגרת ההשקה, המשרד יצר את הקונספט הוויזואלי ״הבית של התוכי״ שמפורסם במעליות של מטה החברה בפ"ת. כמו כן, מיתג המשרד את המוקדים ומטה החברה בהמשך לקונספט של ה-CYBER WALL.


הקונספטים הוויזואליים של הקמפיין מושקים במקביל לפרסומת בהשתתפותם של שלום אסייג המדובב את התוכי ואלי אילדיס הקריין .


Gofman Creative, שמלווים את בזק בינלאומי מעל ל-3 שנים בנושאי מיתוג, השקות פנים ארגוניות בעלות פרופיל גבוה וכשותפים קריאייטיביים, פעלו בקמפיין זה לצדם של אלדר חומסקי שפיתחו את הקונספט הקריאטיבי וחברת סנובול שעיצבו את החזות החדשה של התוכי של בזק בינלאומי.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)