בזק בינלאומי נבחרה כ"מובילה טכנולוגית" לשנת 2010

בכנס השנתי שערכה חברת התקשורת Avaya בשבוע שעבר בברצלונה ובנוכחותם של כ-800 נציגים של Avaya ושותפים של החברה מכל רחבי אירופה, זכתה בזק בינלאומי, באות הצטיינות בקטגוריה היוקרתית של "מובילות טכנולוגית". זכייתה של בזק בינלאומי הינה על רקע על הצגתה והטמעתה של פלטפורמת התקשורת המאוחדת של Avaya בהצלחה מרובה יתרה בישראל.



בזק בינלאומי, הצליחה על פי ועדת השיפוט לייצר תוכנית חדשנית המשלבת מודל פיננסי נוח ללקוחות עם שיווק רחב המותאם לקידום עסקאות בתחום התקשורת. בזכות התוכנית זכתה החברה במכרזים משמעותיים לאספקת ציוד מערכות תקשורת.



כתוצאה מהצלחת הפרויקטים ושביעות הרצון שהביעו הלקוחות, הרחיבה בזק בינלאומי, על פי חבר השופטים את מודל התקשורת המאוחדת ושילבה בתוכנית מערכות תקשורת נתונים (LAN) של Avaya, Contact Center ושירותי PSO נוספים. על ידי הרחבת המודל, הצליחה החברה להתרחב לשווקים נוספים, כולל המגזר הממשלתי וכן להגדיל את היקף העסקאות מול הלקוחות הקיימים.



דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי "אנו גאים על הזכייה וההכרה בנו כספק שירות מהמובילים באירופה. הערכתה של אוויה לעוצמתה של בזק בינלאומי, ליכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות ולמקצועיותה בעסקיה, באה לידי ביטוי בהענקת פרס יוקרתי זה ובשותפות המוצלחת המביאה אותנו להישגים חדשים פעם אחר פעם".



משה אשכנזי מנהל הפעילות העסקית של אוויה ישראל מסר כי הוא מברך את בזק בינלאומי על קבלת האות. "בזק בינלאומי היא דוגמה להצלחה של מודל עבודת אוויה עם שותפיה העסקיים תוך כדי הבאת הערכים המוספים של פתרונות אוויה ללקוח. בזק בינלאומי תיעלה משאבים רבים לטובת ההצלחה המשותפת של החברות תוך כדי התמקצעות ושימת דגשים על שיפור חווית הלקוח, הפחתת עלויות והשקת טכנולוגיות חדשניות מבית אוויה. . כמו כן אני משוכנע כי שיתוף הפעולה המוצלח ימשיך לשאת פירות גם בעתיד".

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר