ביגה עולה במקפיין תחת הסלוגן "כל מנה לסטורי"

במסגרת השקת התפריט החדש, רשת קפה ביגה, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד, יוצאת בקמפיין חגיגי תחת הסלוגן: "כל מנה לסטורי". בעלות הנאמדת בכ- 700,00 ₪.



הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום TRUE. ויתמקד במנות המוגשות ברמת פרזנטציה גבוהה במיוחד ,שיכולות לעמוד בגאווה מול מנות של מסעדת שף. ביגה מציעה חוויה קולינרית בזכות התפריט עשיר המורכב מחומרי גלם איכותיים במיוחד . הקמפיין יעלה בשילוט חוצות נרחב, באתרי האינטרנט המובילים ויכלול פעילות מובילי דיעה במדיות החברתיות.



יאיר מלכה, מנכ"ל ובעלי רשת קפה ביגה: "קמפיין זה נולד מתוך תגובות לקוחות השת המגיעים לסניפי ביגה ומתפעלים מצורת ההגשה והיופי המוח בצלחת. חשוב לנו להדגיש את הייחודיות והמגוון של המנות בתפריט החדש מוגשות ללקוח ברמת מסעדת שף". לדבריו: "מטרת הקמפיין העיקרית ליצור בידול, של רשת ביגה, מרשתות הקפה הקיימות בישראל".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)